STRESSSSSSSSS

sha det var sjukt länge sen! men har haft skit stressigt och pallar aldrig blogga...men idag vaknade jag runt 9 tiden vet inte varför, iallafall min bror väckte mig sen frågade om jag kunde jobba istället för han för han är förkyld. så drog till jobbet började 2-16.30 NICE. det var kaos i jobbet vi hade sjukt mycket disk! plus jag var enda tjejen där men det var roligt...hahah min brors kompisar är skit roliga säger jag bara, vi satt och drev med varandra sen och garvade mycket...efter tog jag bussen mot stationen träffade min kompis och bror ( en annan ) köpte chips MUMS men snart ska jag duscha och fixa naglar till imorgon, DET ÄR JULAFTON IMORGON :D <3
GOD JUL !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0