pengar rullar in som det ska

var i skolan som vanligt började med at ha bild första lektionen med faia och natta, efter hade vi lunch JUL BORD BRORSHAN JULMUST OCH ALLT CHILL, i alla fall det var mys. satt där ganska länge åt o chillade samtidigt shieet va jag garva girls you know why ;) senare hade jag annan lektion pallade inte vara på hela mådde dåligt. så jag och frides taggade till centrum för att kolla om jag har fått mitt lön ajiiiiiiiiiiiiiit fick 1.218 och har redan pengar på kortet så det går bra för mig ska fan spara till en ny lur IPHONE MY BABY! " dreglar" efter köpa laptop o såna grejer små saker. ska kanske tagga och köpa julklappar imorgon yeaaah buddy. Juuuuuuuste imorgon ska vi göra TÅRTA i hk älskarälskarälskar min hk lärare!!!! ajdeh ska chilla lite framför ansiktsboken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0