nästa söndag äre julafton!

har haft lucia i skolan det va kul, hade inga lektioner idag hade lucia tema det var chill gick på tipsrunda, efter var jag med meryem o nuha bella, faia och natta vi gjorde pepparkakor det var kaos vi åt alla choklad typ hahah ( fick ont i magen) sen taggade jag och meryem runt och kastade lera/deg fan vet jag vad det är...hahahah sen skrek vi sprang alllt vad du vill! skit kul saknar tiderna med dig hjärtat. kom hem gjorde pizza med mamma och min bror. ingaaaa ord skit goda! ;) nu sitter jag och har skit ont i ögat vet inte varför ska kolla imorgon med skolsyster :/ den är röd och rinner bara tårar, känns som jag har nåt i ögat kan inte seeee!!! :o
DAGENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0