dom 10 första som gillar ska jag skriva om i min blogg



Natalie Den Dära på fb
vet inte vaart jag ska börja, Du är världens finaste tjej och min bästa vän älskar dig vi har haft sjuka minnen och det ska bli fler med varandra! <3


 
Lee Jensen Milic på fb
vi fick kontakt genom skolan kände dig innan, du är skit gullig och snäll som fan! 
 
Rebecca Månsson Blomqvist på fb

Kommer inte ihåg hur vi lärde känna varandra, men du är vacker och snäll!!



Stefanie Fenty på fb
du är saknad och söt liten syssling, vi måste träffas snart! har tyvär ingen bild på henne sry..

Edona Brown på fb

asso shiiiet vet inte vart jag ska börja, du är för VACKER och boys passa på hon är singel ( i think ) heheh i alla fall checka in henne på fb!! <3

Lydia Alexandra Lundin på fb

vi lärde känna varandra genom någon fest tror jag hehe, du är snäll och älskar ditt hååår!

Sandra Kvarström Lekic på fb

Asso sandra finner inga ord du är helt underbar och rolig shieet loveuuu girl boys tyvär är hon upptagen! ;)

Delshad Dariush Akbari på fb
Har tyvär ingen bild på dig, men asso dina ögon säger bara (DAMN) skulle vilja ha dina ögon! hahah du är den enda killen som gillade min status..du är skit rolig och snäll! :)

My T.Isabella Lijedahl på fb

Diggar din stil fett tung, och bara bäst på ge film tips..killar checka in henne på fb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0