AVICIII

är skit dålig på att bloggaaaaaaaaa, aja vem fan bryr sig NOT MEEEE,, hahhah driver har torr humör just nuuuuu. sitter o chillar galet framför datan asso shieeet datan dödar mig! måste börja bry mig om plugget loo.. anyway var i sjukhuset idag morse det var för mamma tror jag har problem med hals köttlar vene fan vad dom heter men aja senare drog jag till centrum för vi hade julmarknad KNAAAAAAAAS men det var chill HAHAH vi pallade inte stå och ruttna med alla andra så jag o faia, natalie och elias taggade runt i centrum lite sen drog vi ingen ut. sen taggade vi in igen jag o faia var kvar där till 3 chillade inne i centrum tills natta skulle komma och köpa sina bilder på eric sade..ASSO TJEJEN är galen i haaaaaaaan, men vad ska vi göra får stå ut med han och henne! knaas men det är bara kärlek finns ingen hat hos mig ( ängel eller vad) ? hihihi :$ vi taggade lite till centrum kolla runt sen hem det var min dag hehe. JUSSSSSSSSTE imorgon har jag sov morgon till halv 1 fett skönt! NICE NICE om ni undrar varför öppet hus i min skola från 1-18.30 kom och kolla eller vafan ni kommer göra hehe ;) men jag längtar till mitt studiebidrag så jag jag kan få mina pengar snaaaaaaart ska köpa en iphone, duktig spara pengar själv. HATAR NÄR FOLK ÄR BORTSKÄMDA!!! åååh vill slå folk som är det skaffa ett jobb så får ni se hur svårt det är att jobba VARJE DAAAG I FLERA TIMMAR, FOLK TÄNK PÅ ERA FÖRELDRAR SOM JOBBAR 24 TIMMAR OM DYGNET.
BJUDEER!


Kommentarer
Postat av: nathalie

skön blogg du har :)

2011-12-12 @ 17:31:40
URL: http://naathhaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0